Klantenservice: Levering
Hoe werkt de levering?
Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, gaan we aan de slag om deze klaar te maken voor verzending. Op de dag van de levering belt onze bezorger je op om af te spreken hoe laat hij kan leveren.
Waar kan ik laten leveren?
Het is voor ons praktisch niet mogelijk om in heel België te leveren. Daarom leveren we enkel in de gemeente van onze winkel en omliggende gemeenten.
Valt jouw leveringsadres hier niet onder? Dan kan je je bestelling nog steeds ophalen in onze winkel. Dit geldt ook voor bestellingen vanuit Nederland.
Leveren we niet in jouw gemeente? Bekijk hier onze andere winkels en waar zij leveren.
Kan ik een bestelling laten leveren op een ander adres dan het mijn?
Ja, tijdens het bestellen geef je het leveradres in waar je bestelling geleverd moet worden. Wil je de factuur laten opsturen naar een ander adres? Dan vink je onderaan ‘Factuuradres is hetzelfde als bovenstaand leveringsadres’ uit. Vervolgens kan je de adresgegevens ingeven.
Hoeveel kost het leveren van mijn bestelling?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het aankoopbedrag van je bestelling.
- Is je bestelling minder dan €40? Dan betaal je €10 verzendkosten.
- Is je bestelling meer dan €40? Dan wordt je bestelling gratis verzonden.
Wanneer zal ik mijn bestelling ontvangen?
We proberen je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Onze bezorger belt je op voorhand op om een passend tijdstip te bepalen.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen in het drinkcenter?
Ja, je kan je bestelling ook ophalen in onze winkel. Afhalen is altijd gratis.
Wat als ik niet thuis ben op de dag van de levering?
Onze bezorger belt je op voorhand op om een passend tijdstip te bepalen. Zo kunnen jullie samen bespreken wat er mogelijk is.
Kan ik het leveringsadres van mijn bestelling wijzigen?
Mail naar info@drinkcenteroudturnhout.be en vermeld je referentienummer. Je vindt je referentienummer in de bevestigingsmail en onder ‘Mijn bestellingen’ in ‘Mijn account’. We bekijken graag met je wat er mogelijk is.
Wat als ik een verkeerde of onvolledige bestelling heb ontvangen?
Neem dan contact met ons op via mail naar info@drinkcenteroudturnhout.be en vermeld je referentienummer. Je vindt je referentienummer in de bevestigingsmail en onder ‘Mijn bestellingen’ in ‘Mijn account’.
Wat als ik mijn bestelling beschadigd heb ontvangen?
Neem dan contact met ons op. Dit kan per mail via info@drinkcenteroudturnhout.be vermeld je referentienummer. Je vindt je referentienummer in de bevestigingsmail en onder ‘Mijn bestellingen’ in ‘Mijn account’.